recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Harmony 785
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHarmony 785

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
bobobo Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 07-Maj-2008
Status: Offline
Point: 3
Direkte link til dette indlæg Emne: Harmony 785
    Sendt: 11-Maj-2008 kl. 12:06
Jeg har en Harmony 785 fjernbetjening som jeg havde kodet ind til mit panasonic TH 42 PV 60 EH. Det virkede fint, men nu har jeg fået nyt tv - et panasonic TH-42PX80E. Og det mærkelige er, at hvis jeg koder fjernbetjeningen ind til det gamle panasonic så virker den på det nye fjernsyn. Men når jeg koder det nye fjernsyn ind istedet så virker den ikke (kan ikke tænde og slukke fjernsynet).  Desuden har jeg et problem med lyden. Hvis jeg skruer op og ned med den originale fjernbetjening hopper den kun et lydniveau, men hvis jeg skruer op eller ned med harmony fjernbetjeningen hopper den lige som to ryk, selv om jeg kun trykker 1 gang. er der nogen der har nogen ideer til hvad jeg kan gøre? På forhånd tak for hjælpen
Til top
MaXer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-September-2007
Sted: København S
Point: 1966
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2008 kl. 13:57
Det med at lyden hopper to takker. Jeg havde samme problem, bortset fra at det var når jeg skip'ede frem og tilbage på CD'en. Så indstillede jeg hvor kraftigt signalet skulle være når den sendte ud så den blev lidt svagere, og nu fungerer det perfekt.

Det er godt nok med en Harmony One, ved ikke om 785 har samme mulighed.
Bio á la MaX

Tæller nu film i K!
Til top
bobobo Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 07-Maj-2008
Point: 3
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2008 kl. 18:06
ok det må jeg da prøve
Til top