|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bjarne SL ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 12-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3 |
![]() Sendt: 12-Maj-2008 kl. 20:57 |
Hej i gruppen Har netop skiftet mit B&O tv ud med et Sony KDL-40D3550, men har stadig mit B&O Beosound 4 musikanlæg, som jeg kører lyden over. Men jeg er allerede træt af både at skulle bruge min Sony og B&O fjernbetjening, og derfor gerne have fat i en universalfjernbetjening, der kan betjene begge produkter. Jeg troede egentlig ikke at det kunne lade sig gøre, men fra flere sider har jeg hørt at en sådan fjerntbetjening findes. Er der nogen der har erfaring med hvilke universalfjernbetjeninger der kan fungere sammen med B&O? Det er en Beo4 fjernbetjening jeg har idag. Mvh. Bjarne
|
|
![]() |
|
abacus ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 12-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 491 |
![]() |
Tror du skal kikke på en Denver hos Hi Fi klubben Niels |
|
![]() |
|
Krjstoff ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 682 |
![]() |
Ellers få dig en Lintronic løsning ala den som Fumper herinde fra har anmeldt.
|
|
| Synology DS412+ | ATV4 | PS4 | Onkyo 507 | System Audio 2.1 | Logitech Smart Control |
|
|
![]() |
|
Peter Pan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8212 |
![]() |
Jeg kender den ikke, men se hvad de skriver. http://www.wr.dk/shop/tilbehoer/fjernbetjeninger_nyt_150_da/ |
|
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |