|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
ghost-the-man ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Oktober-2007 Sted: DK (nordøstfyn) Status: Offline Point: 1647 |
![]() |
|
Det kan godt være at det lød som en joke,der var klip af de programmer de vil sende billedet stod ganske flot
![]() ![]() |
||
![]() |
||
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
|
I øjeblikket er der sort skærm (signal fejl) på min boks. Da billed var på, havde jeg ingen lyd.. min satbox (Octagon 1018) kører ikke HE-AAC , hvis det er hvad problemet var, fik ikke lige optaget og set på pc, hvad problemet var. Billed kommer vel på når de starter med udsendelserne. nu er den ihvertfald lagt ind.
|
||
![]() |
||
ghost-the-man ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Oktober-2007 Sted: DK (nordøstfyn) Status: Offline Point: 1647 |
![]() |
|
Da jeg så det i torsdags,havde jeg godt nok lyd på min Sagem ITSD 81 HD,der står heller ikke noget om min Sagem håndtere HE-AAC lyd.
|
||
![]() |
||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
|
er der nogen som ved med sikkerhed dr HD benytter HE-AAC lyd
|
||
![]() |
||
karula ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 849 |
![]() |
|
Ja, det gør de, ellers kan de ikke sende 5.1 lyd
|
||
Med venlig hilsen
Karula PDP Pioneer 427xd / Marantz SR 7007/Panasonic BDP 35 / Sat Canal Digial HDPVR 5720-SX / lyd Quadral Cromium style 50- 5.1 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Ved ikke om det gælder når det er fra satellit,og når det f.eks er Canal Digital som udsendes Tv-signalet,men ifølge digi-tv.dk
MUX1, der frem til udgangen af 2012 sendes som et MPEG2 signal, vil benytte stereo-signalet MPEG1 Layer II. MUX2, der sendes som et MPEG4 signal, vil benytte lydsystemet HE-AAC, der også kan benyttes til gengivelse af surround lyd. |
||
![]() |
||
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
|
det er da ikke rigtig.. jeg har da modtaget AC3 i DD5.1 fra Canal Film og andre i flere år nu.. det har CanalDigital da brugt selv på SD kanalerne? |
||
![]() |
||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
|
netop Men det kunne være rart om nogen vidste hvilket format. |
||
![]() |
||
Hancock ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2005 Sted: Valby Status: Offline Point: 544 |
![]() |
|
Der benyttes HE-AAC på de tre nye kanaler.
Redigeret af Hancock - 26-Oktober-2009 kl. 20:43 |
||
/Hancock
Livet er bare for kort til interlaced TV og lorteøl |
||
![]() |
||
![]() |
|
Taler vi nu DVBS2? eller DVBT? de tre nye kanaler er 2 DVBS og 1 DVBS2.. der kommer ikke HE-AAC på DVBS og jeg tror slet ikke DVBS kan trække den data størrelse? men lad det blive søndag, så har vi vist en forklaring på vej der.. Hmm, Redigeret af pendec - 26-Oktober-2009 kl. 22:49 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Ja det bliver en spændende søndag,og nok en lang søndag for Canal digital kundeservcie,når de har valgt at udvide deres åbningstider fra kl.8 til 23.
Ja,desværre går det ud over dem,som ikke går så meget op i alt det mekanik,og ikke ved så meget om det,har selv hjulpet nogle,så de var klar til det nye signal,for så ville de også ha sort skærm på søndag.
Jeg kan heller ikke finde nogle indfo om Canal digital`s 3 standart modtager om de håndterer HE-AAC lyd,når man kikker i indfo om modtagerne på deres hjemmeside,og at de ikke har været obs på deres nye HD boks med HDD,det skulle da man tro at de vidste det med lyden,da de valgte den som deres top model.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |