|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
nsane206 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 177 |
![]() Sendt: 15-Maj-2008 kl. 15:36 |
Hej Har netop bygget mit anlæg ind bag nogle stoflåger, og kom så til at tænke på varmen derinde, hvornår er dette et problem? er der et bestemt temperatur det ikke må overstige, for hvis det gør det, må jeg ty til noget køling af møblet. http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=39123& PN=1 /Hans |
|
Pioneer, Onkyo, Panasonic, Dali Mentor
|
|
![]() |
|
Axlon ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1423 |
![]() |
Det plejer at stå i manualen
![]() |
|
Mvh Jesper
|
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
Problemet er, at den i manualen ikke tager højde for de enheder som er kølet i form af kølere olign. Den skriver oftest en generel temperatur omkring 40-50grader. Og så varmt bliver der sjældent i de små hjem her i danmark. Men det bliver der derimod lynhurtigt INDE i enhederne. Når man lukker elektronik inde, så er det altid en god ide at sørge for, at varmen kan komme væk. Det højner holdbarheden i længden, hvilket kan være et argument i sig selv. Lukker du det inde i et skab eller lign, så lav lufthuller i, evt. med en ventilator. |
|
![]() |
|
nsane206 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 177 |
![]() |
jeg bygget det sådan at det står ca 2cm fra væggen og der er ingen bagplade i, og der er stoflåger i foran, så der er vel god nok ventilation forhold til dem helt lukkede låge. så ved ikke om det er nok. |
|
Pioneer, Onkyo, Panasonic, Dali Mentor
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |