|
Sons of anarchy Blu-ray |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | ||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24801 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Det sker nu ret tit. Det er jo ikke kun til mig, at det bliver sagt. Og der kan jo være mange forskellige årsager, som gør at man gerne vil have tekster. Det har jeg jo selv.
Redigeret af flemming larsen - 08-November-2012 kl. 15:14 |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
|
||
![]() |
||
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6286 |
|
Jeg vil da også blive ved med at spørge vedr DK-tekst , hvis jeg ikke lige kan finde ud af det selv
![]() MVH
|
||
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
||
![]() |
||
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2368 |
|
Det er der nok heller ikke noget galt med, men man kan ofte selv finde ud af det hurtigere end at vente på en anden bruger svarer.
|
||
![]() |
||
Ashihara ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 106 |
|
Hehe, hvor sjovt en uskyldig forspørgsel om der findes danske undertekster på en film eller ej, kan ende op i hvad grunden til at der skal være danske undertekster på eller ej kan være...
Skal man ikke lade det være op til den enkelte at bestemme hvilke kriterier der skal være opfyldt før man køben en film, før nogen der inddirekte bliver anklaget for at være 'dumme' til engelsk og omvendt? Havde selv en interesse i trådstarters emne, men blev da lidt forbløffet over hvordan man egentlig kommer til at 'svine' andre i en så enkelt tråd som denne... Lad da vær´med at kommentere tråden, hvis du ikke har noget reelt til tråden... Det andet er jo bare at nedgøre andre mennesker...
|
||
PDP 5080XD, SC-LX71, BDP-LX71
KEF Q900, KEF IQ5, KEF Q600c, KEF IQ1, Sub: S-W250S Vogels XLF 300 RC Moodvision Nintendo Wii PS3 Hvor er det 'dejligt ' at være på S.U. |
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12371 |
|
Der er ikke nogen der sviner nogen her i tråden. Nogle har muligvis følt sig ramt, men det er på grund af noget de selv ligger i det der bliver skrevet.
|
||
![]() |
||
Ashihara ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 106 |
|
Men er der så en grund til at kommentere på, de bare kan bruge engelske undertekster... Hvis dette var tilfældet, efterspurgte de jo nok ikke danske undertekster
![]() |
||
PDP 5080XD, SC-LX71, BDP-LX71
KEF Q900, KEF IQ5, KEF Q600c, KEF IQ1, Sub: S-W250S Vogels XLF 300 RC Moodvision Nintendo Wii PS3 Hvor er det 'dejligt ' at være på S.U. |
||
![]() |
||
Peter49 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Juni-2008 Status: Offline Point: 256 |
|
![]() |
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12371 |
|
Jeg kommenterede kun fordi jeg så at man havde købt dvd-udgaven i stedet for Blu-ray-udgivelsen, på grund af at sidstnævnte ikke fandtes med danske undertekster. Normalt blander jeg mig uden om hvad folk køber af film og serier. Redigeret af Naiera - 08-November-2012 kl. 21:11 |
||
![]() |
||
Kasper Jensen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2007 Status: Offline Point: 536 |
|
Nu er det jo selvfølgelig et offentlig forum, men er det så vigtigt, så kunne du jo selv starte en tråd op med emnet til debat.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |