|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||||||||||
Chestnutraccoon ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3 |
![]() Sendt: 17-Marts-2008 kl. 12:18 |
|||||||||
Okay, har lige et noobet spørgsmål, som jeg håber nogen vil hjælpe mig med: Jeg skal bruge et vægophæng til Sony KDL 26T3000, men bliver jeg nødt til at købe det dyre fra Sony? Kan jeg ikke bare købe et VESA? Der står nemlig ikke noget inde på hjemmesiden om hvilket det skal være. Der står bare:
Så hvordan ved jeg hvilket VESA jeg skal bruge, hvis det da overhovedet er muligt? |
||||||||||
![]() |
||||||||||
MM1979 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 69 |
![]() |
|||||||||
Til en 26 tommer skærm er det helt sikkert enten VESA 100 200x100 eller 200. Dette vægbeslag (nr 5 fra toppen) understøtter alle 3 kombinationer.
Uden at vide hvad det originale koster vil jeg tro at 300 dask er en brøkdel af prisen ifht. det originale. Redigeret af MM1979 - 17-Marts-2008 kl. 22:50 |
||||||||||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |