|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Rtorp ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 186 |
![]() Sendt: 11-Januar-2009 kl. 17:37 |
|
Jeg har en aktivitet på min Harmony 525 der starter mit TV og min Selector. Da selectoren er "længe" om at reagere (begynde at blinke), har jeg sat aktiviteten til at skulle starte Selectoren før TV. Men TV'et starter/reagerer altid først...Jeg har brugt standard tidsintervallerne ved konfiguration af Harmony. Har prøvet at lege lidt med tiderne, men føler ikke det ændre sig. Er der nogen der ved hvordan man kan ændre det? |
||
![]() |
||
vipmlo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 830 |
![]() |
|
Du skal øge opvarmningstiden for din Selector.
|
||
![]() |
||
Rtorp ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 186 |
![]() |
|
Nå, prøvede at ændre opvarmingstiden fra oprindeligt 3 sek., så til 1 sek. og så op til 10 sek. Føler ikke det har ændret sig synderligt. |
||
![]() |
||
atdjei ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 272 |
![]() |
|
Hej Prøv at læse her http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=47977 Hilsen Jimmi |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg har prøvet hvad I har foreslået. Uden held. Jeg
skrev til Logitech om problemet. Idag fik jeg så følgende mail fra dem: "Angående Deres forespørgelse om Deres Selector. Tak for Deres email. Vi har lavet nogle ændringer efter Deres instruktioner, og vi skal bede Dem om at opdaterer og teste Deres fjernbetjening. Venligst kontakt os tilbage med resultatet." Jeg opdaterede som Logitech sagde og wupti nu virker det som det skal ![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |