recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TV Møbel i Multiblokke - inspiration ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTV Møbel i Multiblokke - inspiration ?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Schytte Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 11-September-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 160
Direkte link til dette indlæg Emne: TV Møbel i Multiblokke - inspiration ?
    Sendt: 19-Februar-2009 kl. 10:31

Jeg vil have bygget et TV-møbel i multiblokke, og har en god ide om hvordan det gøres, og hvordan det skal se ud.

Men er der nogen som har lavet noget lignende og som kan vise lidt inspiration / tips frem?

Evt. henvise til en hjemmeside eller lign?

Til top
mkirkelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Januar-2008
Sted: 2635 Ishøj
Point: 2358
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Februar-2009 kl. 11:45
Jeg lytter lige med her. Havde planer om det samme. 
Til top
Mikkel.C Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-Marts-2006
Sted: Aalborg
Point: 201
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2009 kl. 15:54

Altså jeg har bygget et, men det er nu ikke noget særligt:

http://recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=47929&PN=2 &TPN=7

Siden billedet blev taget har jeg lavet 3 sorte låger med en træramme og sort højttalerstof foran, så det er noget mere clean look det har i dag. Der er ingen synlige ledninger eller udstyr iøvrigt - konen er tilfreds.

Jeg brugte 75mm blokke for neton at få det sådan lidt robuste look frem, men skulle jeg vælge om ville jeg nok højest ha' brugt 50mm i dag. Det bliver et noget tungt uhyre at slæbe rundt på...

Selve arbejdet er meganemt. En gipssav (eller bare en halv-kasseret fukssvans) til at skære blokkene og så lim dem sammen som et stort byggesæt. Man skal dog være lidt påpasselige med at få kanterne i vinkel, da det ellers bliver ret svært at få det til at hænge ordentligt sammen :)

Derefter er det sådan set bare slibe/spartle/slibe/spartle til overfladen er som du vil ha' den inden det males i en passende farve.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu