recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Harmony 895 kan ikke styre mit tv PX80
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHarmony 895 kan ikke styre mit tv PX80

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
shaman Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 02-April-2006
Sted: København
Status: Offline
Point: 319
Direkte link til dette indlæg Emne: Harmony 895 kan ikke styre mit tv PX80
    Sendt: 27-Februar-2009 kl. 14:57

Du skal rette henvendelse til Logitech support gennem din Logitech Harmony Remote Software 7, og bede dem ordne tænd/sluk parametrene (sendetiden af signalet) til dit Panasonic TV. De ved hvad det drejer sig om.

Redigeret af shaman - 27-Februar-2009 kl. 14:58
/Søren

Yamaha RX-V781 | Emotiva BasX A-150 | Teac AD-850 | Q Acoustics 3090C/3050w + Monitor Audio BX2 + Boston Acoustics SoundWareXS 5.1 SE | Sony DAV-SC8 subwoofer | Samsung UE82NU8005 |
Til top
shaman Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Februar-2009 kl. 15:41

Hej Søholm - det er ikke et parameter man som bruger selv har adgang til, og signalblokering har slet ikke noget med det at gøre.

Det er et kendt problem som man kan læse om inde på logitech's eget forum - det var der jeg fandt ud af det.

Efter jeg havde rettet henvendelse fik jeg følgende respons efter et par dage, og alt har virket perfekt siden:

"Kære Søren

Angående Deres forespørgelse om Deres Panasonic TV.

Tak for Deres email. Vi har lavet de ændringer som De har bedt om, og vi skal bede Dem om at opdaterer og teste Deres fjernbetjening. Venligst kontakt os tilbage med resultatet. /Christian J"

EDIT; Link til en af trådene der bekræfter ovenstående: http://forums.logitech.com/logitech/board/message?board.id=g eneral_remotes&message.id=18443

Redigeret af shaman - 27-Februar-2009 kl. 15:43
/Søren

Yamaha RX-V781 | Emotiva BasX A-150 | Teac AD-850 | Q Acoustics 3090C/3050w + Monitor Audio BX2 + Boston Acoustics SoundWareXS 5.1 SE | Sony DAV-SC8 subwoofer | Samsung UE82NU8005 |
Til top
shaman Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Februar-2009 kl. 15:47

Jeg havde nøjagtigt samme problem, og nævnte fremgangsmåde løste det... og nævnte fremgangsmåde er IKKE at ringe til en svensker! ;)

Redigeret af shaman - 27-Februar-2009 kl. 15:48
/Søren

Til top
Deluxe Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-August-2006
Sted: Denmark
Point: 126
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2009 kl. 00:08
Det har ikke noget med justering af intervallerne (hastighedsindstillinger) at gøre, hvilket signalblokering ligger inde under. Det Shaman snakker om er PowerToggle under menuem strømstyring. Har man prolemer med at tænde sit Panasonic tv kan man kontakte Logitech support. Derefter kan de ligge en indstilling ind for PowerToggle om hvor lang varigheden af denne skal være (altså hvor lang tid tænd/sluk kommandoen skal sendes).

Dit problem lyder dog ikke til at vedrører overnævnte, men nærmere en konflikt i softwaren til din pc
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu