recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Logitech harmony 525 eller ONE ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketLogitech harmony 525 eller ONE ?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Schytte Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 11-September-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 160
Direkte link til dette indlæg Emne: Logitech harmony 525 eller ONE ?
    Sendt: 26-Januar-2009 kl. 16:20

Kunne godt tænke mig sådan en multifjernbetjening, men er lidt i tvivl om hvilken model det skal være.

Har kig på ONE og 525. Jeg har ikke brug for 'touch' funktion, så dermed at ONE måske ikke nødvendig? - Hvad får jeg ud af at vælge ONE modellen frem for 525 ?

Og kan disse fjernbetjeninger virkelig erstattet den originale 100%, eller er der stadig tilfælde hvor det er nødvendigt med den originale?

Til top
vipmlo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Oktober-2005
Point: 830
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2009 kl. 00:33

Forskellen er design og antal knapper. Alle Harmony'er kan det samme (pånær RF for 895 og 1000). One er den nyeste model.

Nu er 100% jo et farligt talt, men pånær B&O så kan den styre (næsten) alt, og ellers lærer man den det fra den originale fj.betj. 

Til top
meta Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Sted: 5300 Kerteminde
Point: 1564
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2009 kl. 02:15
En stor forskel er som vipmlo nævner antallet af knapper. Bemærk især antallet af knapper på siden af skærmen på fx 525 og 895. De knapper betyder noget i forhold til, hvor mange funktioner du kan udføre pr side. Da jeg gik fra en 525 til 895'eren var det det punkt, hvor jeg blev meget meget glad for investeringen! I stedet for 4 muligheder pr side, fik jeg nu 8 - og dermed var det slut med at bladre så meget rundt i siderne for at finde funktionerne. Men jeg kender ikke One og ved derfor heller ikke, hvor mange muligheder den trykfølsomme skærm har pr side....
+ 70 positive handler!
Til top
Bimsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-November-2004
Sted: Sverige
Point: 511
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2009 kl. 08:43

Har selv 555 og er glad for den. Ja ONE har flere knapper og lettere tilgang til funktionerne i displayet samt ladestation.

Meen den er jo også væsentlig dyrere, så ud fra en økonomisk betragtning vil jeg klart anbefale 525/555 over ONE.

Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Point: 8664
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Januar-2009 kl. 08:48
Jeg har haft begge, og udover de andre nævnte ting, så har One bedre knapper generelt og er mere solid.
Til top
Schytte Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Point: 160
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2009 kl. 12:58

Det endte med at blive en ONE

Nu venter jeg bare på leveringen, tak for jeres input!

Til top
kojak Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 09-September-2006
Point: 250
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2009 kl. 09:03
Hvad er forskellen på 525 og 555. Prøvede at sammenligne på Logitechs hjemmeside men blev ikke meget klogere
Til top
meta Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Sted: 5300 Kerteminde
Point: 1564
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2009 kl. 10:11

Oprindeligt skrevet af kojak kojak skrev:

Hvad er forskellen på 525 og 555. Prøvede at sammenligne på Logitechs hjemmeside men blev ikke meget klogere

Jeg har skrevet lidt om forskellen her: http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=54802& PN=1

+ 70 positive handler!
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu