|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
tc66 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 51 |
![]() Sendt: 08-Januar-2008 kl. 13:17 |
Jeg er på jagt efter en "dims" så jeg kan fjernbetjene min Reciever/DVD/Zaptor boks, som alle står i mit tv møbel. Men enhederne står bag låger hvor fjernbetningerne logisk nok ikke kan række indtil. Er der nogen der har har et forslag eller eventuelt erfaring med hvad jeg kan vælge. Det skal siges det behøves ikke at koste en formue, men skal fungere... Håber der er nogen der kan hjælpe...
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10508 |
![]() |
Det skal vel være noget i den retning: http://bytteborsen.dk/product.asp?product=177&sub=13& ;page=1 Har dog set den væsentlig billigere andre steder. Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
Zappy ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 219 |
![]() |
Prøv at kigge hos KOZ. Det har sådan nogen fyre. Jeg tror der er en, der hedder IR Bender, men jeg aner intet om kvaliteten. De kan sikkert fås andre steder. Jeg ved ikke noget om prisen, men mener jeg har set den til omkring 250,- |
|
Samsung 7505 55"
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |