|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
vipmlo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 830 |
![]() Sendt: 13-Februar-2009 kl. 01:22 |
Jeg har behov for en audio omskifter med 4 mini-jack ind og 1 mini-jack ud. Hvor finder jeg sådan en ?
|
|
![]() |
|
vipmlo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 830 |
![]() |
bump....
|
|
![]() |
|
![]() |
hhhmmmmm.....der er nok en grund til at ingen svarer, jeg kunne nemlig heller ikke finde noget med google
|
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3848 |
![]() |
Det er hvis kun noget af denne type der findes PS - parenteserne overlever ikke i linket...... Redigeret af kim.t - 16-Februar-2009 kl. 13:44 |
|
![]() |
|
![]() |
|
jeje ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 568 |
![]() |
Du bliver nok nødt til at købe de nødvendige komponenter og lodde. |
|
![]() |
|
![]() |
Det tror jeg du har ret i - frem med lodekolben..... |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |