recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Skift af Harmony remote
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSkift af Harmony remote

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Deluxe Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 126
Direkte link til dette indlæg Emne: Skift af Harmony remote
    Sendt: 13-April-2009 kl. 22:03
Hej alle

Jeg har blot et enkelt lille spørgsmål.

Da mine forældre skal have nyt tv, dvd mv. har jeg i samme anledning anbefalet dem en Harmony 525. Jeg har selv en Harmony One og vil vil derfor høre, om nogle af jer ved, om man kan "gøre det hele klar" i Harmony-softwaren under en af mine profiler, hvor min One er sat som remote. Forstået på den måde, at jeg tilføjer komponenter, aktiviteter osv. og når den nye fjernbetjening kommer derefter blot vælger "Udskift fjernbetjening" og alt hvad jeg har sat op blot bliver overført til 525'eren?

Det ville nemlig være skønt allerede nu at kunne forberede sig lidt
Til top
vipmlo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Oktober-2005
Point: 830
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2009 kl. 21:33

Det vil i de store hele fungere. Der kan være et par forskelle - specielt fordi der er forskel i knapperne. Det kan kræve lidt finjustering.

Til top
Deluxe Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-August-2006
Point: 126
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2009 kl. 23:30
Mage tak for svaret. Det var også sådan, jeg havde forestillet mig. det ville fungere. Hvert fald i displayet er der jo også forskel i antallet af mulige kanpper.

Nu har jeg gjort det klar, som jeg kan, så nu håber jeg bare det fungere nogenlunde
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu