|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
MadManMingo ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 253 |
![]() Sendt: 10-December-2007 kl. 08:38 |
Da jeg købte mit PX70, skiftede jeg også mit gamle antennekabel ud til et "Profi-gold" kabel, som jeg var ganske godt tilfreds med. Problemet er at min antennedåse sidder tæt ved havedøren, i en ret udsat position. En uge efter jeg havde fået mit nye grej, kommer konen til at sparke til stikken. Både yder og inderskærm knækker og bliver bukket skævt. Jeg har forgæves prøvet at finde et nyt løst stik. Jeg vil gerne have et hf-tæt kvalitetsstik med 90° vinkel. Er der nogen der har et tip eller link? Mange ville nog sige, at jeg burde købe et helt nyt kabel. Men i så fald skal det være samme høje kvalitet og med 90° vinkel. Ellers er det kun en stakket frist, før det bliver knækket igen af min "kære" familie. Redigeret af MadManMingo - 10-December-2007 kl. 19:07 |
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5332 |
![]() |
Ved ikke om dette hunstik kan passe på dit kabel ? Findes også tilsvarende som han Mvh JørgenT |
|
![]() |
|
MM1979 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 69 |
![]() |
Her er der en der har skrevet en lille artikel om det du søger: http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=49821&T PN (der er også nogle gode links til forhandlere)
|
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
![]() |
Peter Pan har også et indlæg om et knækket antennestik af høj kvalitet her:
http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=16363& PN=1&TPN=7 |
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |