|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Det er der jo heller ingen grund til at de har, det er jo os der har brug dem på rejser. Turister her til landet og andre lande har dem jo med hjemmefra. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
HeartWare ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4808 |
![]() |
Hvorfor det? Jeg købte da min DK-til-US plug, da jeg var i USA. Jeg havde ikke fået en med hjemmefra, så det var da rart, at jeg kunne købe en "over there"...
|
|
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
|
![]() |
|
Allan Olesen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2008 Status: Offline Point: 3249 |
![]() |
Jeg har købt en her: http://www.wr.dk/shop/tilbehoer/ledninger_stik/stik_nyt/el_s tik/adapter_dk_han_uk_hun_4818_da.html Jeg har også købt en i Kvickly. Den var dyrere, men til gengæld slap jeg for fragt. |
|
![]() |
|
fast2night ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2268 |
![]() |
Ja - Her. |
|
Mvh Hans
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Ja det er logisk nok at man kan købe en EU til US derovre, og at man i EU kan købe en US til EU, det er jo også som jeg skrev tidligere i tråden. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Allan Olesen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2008 Status: Offline Point: 3249 |
![]() |
Læs nu, hvad manden skriver: I USA har han købt en adapter, der gjorde det muligt at anvende dansk udstyr i en amerikansk stikkontakt. Det svarer nøjagtigt til, at man i Danmark køber en adapter, der gør det muligt at anvende engelsk udstyr i en dansk stikkontakt. Altså præcis det modsatte af, hvad du har argumenteret for. |
|
![]() |
|
HeartWare ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4808 |
![]() |
Under alle omstændigheder har jeg nu fået den samme side fra to forskellige personer (tak til jer begge), så dem vil jeg kontakte i morgen for at få mig et sådant stik.
|
|
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
|
![]() |
|
Exxtreme ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-Oktober-2006 Sted: Skagen Status: Offline Point: 1091 |
![]() |
Nu har du godt nok fundet det stik du skal bruge, men man kan tit købe dem i butikkerne i lufthavnene...
|
|
![]() |
|
laursen ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 02-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4055 |
![]() |
Hej Keld,
Hvis det glipper med Würtz Radio, kan du gå ind "hos naboen" - Brinck Elektronik - i nr. 42 (eller anden elektronik forhandler i Elextra kæden). Jeg kan se at de burde have en adapter der også kan bruges (dog en anelse dyrere end den fra Würtz): http://www.elextra.dk/main.aspx?guest=yes&mpage=article& amp;artno=H28437 /Lars |
|
Redaktør, recordere.dk
|
|
![]() |
|
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
Har selv købt den du viser billede af fra ebay til 1 pund + fragt.
Quality discounts hedder forhandleren |
|
![]() |
|
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
![]() |
Dit lokale el-installations forretning har sikkert nogle liggenden..
|
|
mvh Christian
|
|
![]() |
|
3Cubed ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
![]() |
Kan ikke se hvad der er galt med det aller første link i england. Kursen er lav og så vidt jeg kan se sender de gratis i hele verden, i altfald til dk..
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |