|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Bolt ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 99 |
![]() Sendt: 26-August-2007 kl. 09:46 |
|
Kort spørgsmål: Hvor finder jeg en billig og god HDMI Switch?
|
||
![]() |
||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
![]() |
||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
|
Ansvarshavende redaktør.
||
![]() |
||
Bolt ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 99 |
![]() |
|
Tak for svarene.
Man skal åbenbart rigtigt til lommerne, hvis man vil have en 1.3 hdmi-switch (og det vil man vel?). Den skal være fjærnbetjent ellers kan jeg jo bare flå stik ud og ind af tv'et når jeg alligevel er oppe af sofaen ![]() Er det bare mig der synes, at det er lidt spøjst, at en switch box skal koste 1000kr +. Men forresten faldt jeg selv lige over den her Designmæssigt ser den fin ud. Den får forresten topanmeldelse her Redigeret af Bolt - 26-August-2007 kl. 17:44 |
||
![]() |
||
Bimsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2004 Sted: Sverige Status: Offline Point: 511 |
![]() |
|
Hvad med en modsat HDMI switch. Altså med 1 indgang og 2 udgange. Det kunne jeg godt bruge i forbindelse med PS3 -> TV & projektor Nogle tips til en sådan i den billige ende? |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg fandt en "billig" 1-3 HDMI switch med HDMI 1.3 (se link) /Lars Redigeret af Lars - 26-August-2007 kl. 19:31 |
||
Ansvarshavende redaktør.
||
![]() |
||
![]() |
|
En HDMI splitter. Jeg har ikke mødt nogle billige af dem. Men her er et forslag /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 9 ![]() -- ![]() Oprettet: 30-November-2005 Status: Offline Point: 2048 |
![]() |
|
Kan denne bruges i.f.m. Viera-Link eller er det kun ved direkte tilslutning apparaterne imellem? |
||
![]() |
||
argiex ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 97 |
![]() |
|
Jeg har købt denne switch på ebay fra Hongkong, og endte med at betale 36 euro incl. forsendelse. HDMI Switch |
||
Denon 3806 7.1 receiver
Pi7 front, center højttaler Coral CX-5 baghøjttaler Optoma HD72i projektor Toshiba HD-EP35 HD-DVD PS3 Bluray Xbox360 Nintendo Wii |
||
![]() |
||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
|
Jeg kan ikke lige finde et link på det. Men sidst jeg var i Elmutanten, der så jeg et HDMI Y-kabel. Prisen var (såvidt jeg erinder) ikke speciel høj i forhold til hvad et alm. HDMI kabel koster.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |