|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Nightwalker ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-September-2004 Status: Offline Point: 70 |
![]() Sendt: 07-August-2007 kl. 01:00 |
Hej alle,
Jeg er på jagt efter en god multi-fjernbetjening. Fra flere sider er jeg blevet anbefalet en Logitech Harmony. En første prøve af en 555 var dog lidt skuffende. Den er temmelig plastikagtig efter min smag - og knirkede overraskende meget under brug. Er der kvalitetsforskel på de forskellige udgaver af Harmony - er en 785 f.eks. bedre bygget end en 525... eller er der ingen forskel? Har nogen her erfaringer med ARC-7 fra HifiKlubben ( http://www.hifiklubben.dk/produkter/tilbehoer/fjernbetjening /sliarc7si_arc-7_fjernbetjening.htm )? Den virker lækker på billederne (meget lækre end Harmony) men den får til gengæld temmelig blandede anmeldelser. /Nightwalker |
|
![]() |
|
-sg- ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 03-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 33 |
![]() |
Jeg har en sådan fjernbetjening og er meget glad for den. Den er lækker at have i hånden (den er tilpas tung) og konen kan styre den. Den ligner ikke noget der skal styre Enterprise. I mit setup styrer den fint tv, anlæg, ipod og recorder. Fordele: Lækker kvalitet og desugn. Faste knapper. Ulemper: Den er lidt besværlig at sætte op. Prisen. Der er ikke helt nok knapper på den så den komplet kan erstatte fjernbetjeningen til recorderen fuldstændigt - altså til de vilde redigeringer. Tag forbi Hifiklubben og prøv at holde den i hånden - sg |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |