|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
sigyma ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 26-April-2007 Status: Offline Point: 11 |
![]() |
Nej nemlig .. tænkte jeg nok .. tak for hjælpen ellers ..
|
|
![]() |
|
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
Hvis du har penge nok, så kunne dette være en løsning: http://www.av-connection.com/?PGr=1368&ML1=1&ML2=69& amp;ML3=213&ML4=244 |
|
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
|
![]() |
|
jan.h ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Maj-2006 Sted: Aabenraa Status: Offline Point: 113 |
![]() |
Hej Ring/mail Ronni, hvis der er nogen der kan hjælpe dig er det ham. Og nej der arbejder jeg heller ikke, men jer er tæt på, ca 10 kilometer. Jan
|
|
jan.h
|
|
![]() |
|
sigyma ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 26-April-2007 Status: Offline Point: 11 |
![]() |
Jo, tak .. men vil dog ikke ofre så mange penge på at kunne spille og se film på min fladskærm .. |
|
![]() |
|
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
Lidt billigere alternativ: http://www.av-connection.com/?PNo=22-040&PVer=0&ML1= 1&ML2=69&ML3=213&ML4=241 |
|
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
|
![]() |
|
![]() |
Takker Sandal. Men hvordan fungerer sådan en. Er det ligetil, eller skal ud og købe et kabel fra min computer til boksen og så et kabel mere fra boksen til fladskærmen ? |
|
![]() |
|
![]() |
Har ikke selv denne boks, så ved det ikke, men du skal have et kabel fra din computer til boksen og et videre til skærmen. Men prøv at ring til av-connection, du kan nok give bedre vejledning end jeg kan |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Okay, har som sagt mailet dem. Men ringer da bare lige hvis jeg ikke får et ordentlig svar pr. mail. Tak for hjælpen til alle. (Er der nogle der har en nemmere måde end Sandals forslag: Køb af boks, så er de da stadig hjertens velkomne til at skrive det) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |