|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
NetSapiens ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 12 |
![]() Sendt: 21-Juli-2007 kl. 12:58 |
Jeg er ny og forvirret (det sker ofte
![]() Jeg skal bruge to optiske kabler fra min xbox og hdd til min logitech z-5450. Såvidt jeg kan se, så varierer priserne for et kabel i blot en til to meter fra ca. 35,- til 299,- Hvad bør man vælge? |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Der er en god mellemvare der kan fås hos Harald Nyborg og AV Connection, Clicktronic. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
CSN Teknik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 20-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1091 |
![]() |
|
|
![]() |
|
MM1979 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 69 |
![]() |
Ellers er der også "Home Cinema" som er Clicktronics prvate-label-brand. De har de fleste af produkterne her: http://www.avxperten.dk/home-cinema/alle-produkter/alle-prod ukter.asp
|
|
![]() |
|
T-Damgård ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11 |
![]() |
Hej Netsapiens
Hvis du ikke har noget ønske om at kablet skal være specielt fleksibelt (bøjes skarpe i fx et hjørne), så kan du lige så godt købe de billige modeller. Da både det billige og dyre kabel vil køre digitalt vil du ikke kunne høre forskel. De har et ret godt udvalg her ved Av-Cables.dk : http://www.av-cables.dk/optisk_digital/optisk_toslink_toslin k_kabel_41_da/ |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |