|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
rasbac ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 03-Juli-2007 Status: Offline Point: 8 |
![]() Sendt: 25-Juli-2007 kl. 21:15 |
Jeg beklager dette er lidt af en dobbel post, har søgt på forumet og syndes det virker som om der er lidt uenighed om kvaliteten/prisen af HDMI og Scart kabeler. Mit setup: Jeg skal bruge et HDMI kabel(1m.) samt et 21 benet Scart 1m. (pga. VIERA Link) som er harmonisk(ikke flaskehalsen) med mit setup Her er nogen kabler er nogle kabler jeg har fundet |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Uden at koste kassen, og samtidig af en rimelig kvalitet, så er der Clicktronic, fås hos THansen og AV Connection. I toppen er der f.eks Bandride/Profigold. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
rasbac ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 03-Juli-2007 Status: Offline Point: 8 |
![]() |
Set godt ud, bestiller Clicktronic. Glemte alt om lydkabel til receiveren, nogen der kan anbefale et kabel der opfylder samme krav? har et Vivanco(til TVet) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |