recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Meget underlig Harmony 525??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMeget underlig Harmony 525??

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Tsunde Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 597
Direkte link til dette indlæg Emne: Meget underlig Harmony 525??
    Sendt: 24-Maj-2007 kl. 11:26

Jeg er den, næsten, tilfredse ejer af en Harmony 525. Den kendte alle mine maskiner, og alt gik fint. Indtil jeg skulle se tv i stuen, den ville ikke tænde for min sat. receiver (en Pace).

Efter at have kæmpet en del med den, fandt jeg ved et tilfælde ud af, at den virker hvis jeg vender fjernbetjeningen væk fra Pace'en. Jeg troede først det var fordi den sendte ud af den IR port man bruger til at programere sine gamle fjernbetjeningen ind med.

Det viste sig, så at være endnu mere underligt, for hvis jeg holder en hånd for fronten af fjb'en så virker den ikke, men omvendt kan jeg godt holde en hånd for bagenden af den, som altså peger mod min receiver, og den virker stadig???

Jeg vil samtidig sige, at Logitech yder en rigtig god support, der er hurtige svar på min support sag, og de virker meget engageret i at få løst problemet. Håbe de sidste ændriger de har lavet i min opsætning af remoten virker

Men er der nogen der har en ide til, hvad årsagen til det kan være???

Stue: Viasat, Samsung65-7505, Sony Str 1040, Focal Dome 5.1 - Biograf: MK 7.1 system K5 & K4, Pioneer VSX-920, Optoma HD25e, Projecta ProCinema 16:9 høj-kontrast dug 104"
Til top
pfugl Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Februar-2005
Sted: Skanderborg, DK
Point: 1067
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2007 kl. 11:39

Harmony'en udsender et temmelig kraftigt signal. Måske kan det tænkes at Pacens infrarøde modtager simpelthen bliver overstyret når du peger direkte på den. Når du peger væk fra den, modtager den det reflekterede signal fra vægge mv, som er væsentlig svagere.

Bare en teori Smile

/Peter

Til top
Tsunde Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-Februar-2005
Sted: Denmark
Point: 597
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2007 kl. 10:47

Måske, lyder sandsynligt.

De havde lavet en update klar til mig i går, som jeg testede. Nu virker den kun hvis jeg vender siden til, så det har virket, de mangler bare lige 90 grader!!

Meget underligt

Stue: Viasat, Samsung65-7505, Sony Str 1040, Focal Dome 5.1 - Biograf: MK 7.1 system K5 & K4, Pioneer VSX-920, Optoma HD25e, Projecta ProCinema 16:9 høj-kontrast dug 104"
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu