recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Erstatnings fjernbetjening
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketErstatnings fjernbetjening

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Streamer Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 17-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 30
Direkte link til dette indlæg Emne: Erstatnings fjernbetjening
    Sendt: 08-Oktober-2009 kl. 08:42

Hej

Da min ellers så søde rare hund, lige fik lyst til at spise min fjernbetjenig til mit TV ønsker jeg nu at købe en erstatning for denne!

men hvordan virker sådan noget, Det eneste jeg har prøvet før, men sådan en fjernbetjening, var at man skulle bruge den gamle til at kode over til den nye, men det kan jeg jo ikke.

Mit TV er som følger:

MATSUI 19" LCD-TV

MAT19LD347E

Please help

/Brian Knudsgaard Nørrelund
Til top
DrageMester Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-November-2004
Point: 1660
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2009 kl. 10:09
Oprindeligt skrevet af Streamer Streamer skrev:

Da min ellers så søde rare hund, lige fik lyst til at spise min fjernbetjenig til mit TV ønsker jeg nu at købe en erstatning for denne!

Erstatning for fjernbetjening eller for hund?

Du kunne jo google efter fjernbetjeningens type nummer, hvis du kan se det noget sted på rester af fjernbetjening eller i fjernsynets manual, og se om den sælges i løs vægt (uden fjernsyn) noget sted.

Du kunne også købe en universalfjernbetjening, som understøtter dit fjernsyn, hvis en sådan findes.

De fleste universalfjernbetjeninger har en lang kode-liste for en hel masse forskellige mærker, hvor man så skal indtaste en af koderne tilsvarende det mærke (Matsui) og type apparat (fjernsyn) som man vil fjernbetjene.

Jeg ved ikke om Matsui fjernsyn typisk er understøttet eller ej, men man kan ofte se en liste af understøttede mærker et eller andet sted på universalfjernbetjeningens emballage eller på producentens hjemmeside.
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
Til top
Streamer Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 17-Juli-2009
Point: 30
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2009 kl. 10:16

Arh okay, det er sådan det virker..

Jamen så må jeg igang med at lede, og se om jeg magter og finde en..

He jaa erstatnig for hund kunne være en løsning, hvis jeg havde gjort det inden ;-)

/Brian Knudsgaard Nørrelund
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu