|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
nunbaggi ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-April-2007 Status: Offline Point: 306 |
![]() Sendt: 12-November-2009 kl. 13:37 |
Hej vil gerne have en uni remote til bioen.
Jeg har både ir,rf og lysdæmper komponenter i mit setup. Hvilken remote skal jeg bruge?? |
|
![]() |
|
nunbaggi ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-April-2007 Status: Offline Point: 306 |
![]() |
Ingen der kan hjælpe her??
|
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6685 |
![]() |
Det kommer an på dine RF komponenter.
Harmony 900 er anderledes end de tidligere modeller på RF, ellers er det et godt bud. http://forums.logitech.com/t5/Harmony-Remote-General/Harmony-Remote-FAQ-Misunderstandings-and-Tips/td-p/211978 The Harmony remotes can not learn RF commands, so learning is limited to IR signals. Also, due to recent announcements, the harmony 1000 remote is not capable of controlling Z-Wave RF devices. The Harmony 890 (pro) and 1000 can still be paired with the Wireless Extender to control IR devices that do not have line of sight to the remote and the 890 (pro) can still control Z-wave dimmers and switches (not thermostats). With the 890, the wireless extender is included, with the 1000 and 890 Pro, the extender is not included. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har et læred som kører på rf signal, men så vidt jeg kan forstå kan den ikk lære rf komandoer??
Er det ikke også noget med at de remotes der kører på rf er langsomme til at udfører komandoerne?
|
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6685 |
![]() |
Jeg ved ikke så meget om RF, da jeg kun har IR enheder. Men jeg har en Harmony 900, og har læst en del på forskellige forum for at få nogle tips, og der har jeg set, at RF signalerne er forskellige, og 900 ikke understøtter det samme som de gamle modeller. Derfor sendte jeg et link, som måske kan hjælpe. Redigeret af Brixen - 23-November-2009 kl. 13:38 |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |