recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Trådløst mini tastatur (helst RF)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTrådløst mini tastatur (helst RF)

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
matter Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 11-Februar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 36
Direkte link til dette indlæg Emne: Trådløst mini tastatur (helst RF)
    Sendt: 05-Januar-2010 kl. 14:24
Hej,

jeg har ledt en delt rundt på nettet efter et trådløst mini keyboard til min HTPC, men det er ikke så nemt som jeg først troede. Jeg ville helst have et med rf, så jeg er sikker på det stadig virker når jeg ligger i sofaen og taster lidt. Men har ikke fundet et eneste. Dem jeg har fundet er fullsize eller næsten fullsize. Selv IR tastaturer er der ikke mange af, her har jeg dog fundet http://www.shopitonline.dk/SearchResult.aspx?q=kw:AMITECH+Tastatur;r:edb som ser fine ud i størrelse, men de bruger jo IR (de findes vist også på dansk andet steds, men det er ikke afgørende).

Er der nogen der har erfaringer med ovenstående tastatur, eller kender nogen til RF (eller bare kender nogen andre gode mini trådløse tastaturer)? Kan simpelthen ikke forstå udvalget ikke er større, da jeg har en forestilling om at flere og flere har en HTPC.

Håber nogen kender et godt tastatur, da jeg virkelig mangler det til mit HTPC.
Til top
kleth Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-April-2006
Point: 215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2010 kl. 14:37
Godt nok har vi ikke HTPC og tatsaturet er ikke et mini, men vi har et Sandberg Wireless Touchpad Keyboard DK som virker helt ok.
Jeg ved der er nogle problemer med nogle BlueTooth tastaturer, så fremt du kører Linux på din HTPC.
Kender dem ikke i praksis, men populære er Logitech diNovo Mini (Dansk) (Bluetooth) og

Keysonic ACK-340 BT (Nordisk) (Bluetooth)

Tvix M-5100SH/PCH NMT A-100.
IPBOX 910 HD.
Sony KDL32v4500/Samsung LE22B450.
DNT Ipdio Mini Pro.
QNAP TS-101/NAS4220-B/Synology CS407.
-
Min gamle NAS drillede mig, så nu tror den at den er en router.
Til top
matter Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 11-Februar-2004
Sted: Denmark
Point: 36
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2010 kl. 19:11
Det ser spændende ud. Især diNovo, ser rigtig interessant ud. Jeg kører godt nok Linux, men har prøvet at kigge lidt omkring, og der ser ud til andre har success med at bruge netop det tastatur under Linux. Tak for hurtigt input Tongue
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu