|
Ubiquiti USG - VPN opsætning |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Peden ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-December-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 117 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-Oktober-2017 kl. 20:07 |
Hej
Er der nogen her i forummet for hvem det er lykkedes at få VPN på en Ubiquiti USG til at fungere, og som måske vil stave det for mig hvordan det skal sættes op? Jeg har læst stolpe op og ned, men trods ihærdige forsøg fungerer det ikke, og det er ret frustrerende!
|
|
![]() |
|
TBK ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-Februar-2014 Status: Offline Point: 245 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvilken type VPN konfiguration forsøger du at lave PPTP, L2TP/IPsec, OpenVPN eller WireGuard?
|
|
![]() |
|
Peden ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-December-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 117 |
Ved du hvad, det lykkedes faktisk nu hvor jeg fandt en opdateret guide! Skulle andre have samme ønkse kan disse to bruges:
|
|
![]() |
|
Wolff ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2008 Status: Offline Point: 572 |
Godt du fik det til at virke
![]() Jeg fulgte denne guide af Willie Howe. Super nemt, og virkede med det samme ![]() https://m.youtube.com/watch?v=ote3Zv0XdyU |
|
![]() |
|
hummelmose ![]() Administrator ![]() ![]() Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 4006 |
Ja.
Det virker fint at sætte op, men i praktisk brug er det udueligt, fordi det nulstiller linien efter 120 sek. inaktivitet - Så hvis du har en forbindelse, der ikke bruges, så hænger den op.
|
|
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |