|
Børn tidsbegrænsning af NET-tid |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | ||
Axlon ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1423 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Virker desvære kun med IOS ![]() Kan være at jeg selv engang til efteråret skal prøve at brygge noget kode sammen til at stykke software til min DiskStation, og at jeg så kørere trafikken igennem dette.
|
||
Mvh Jesper
|
||
![]() |
||
Byteman2 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Oktober-2013 Status: Offline Point: 150 |
|
Folk prøver grænser af og det gør børn også. Sjovt at dette kommer frem hvor vi i denne uge for første gang opdagede at vores søn på 13 lå med sin iPad i sengen efter sengetid. Lidt komisk at se lyset fra dynen.
Jeg ser ikke noget problem i at nogle vil kunne styre det, der er jo også en del tid hvor man ikke kan holde øje med børnene. |
||
![]() |
||
skandshus ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-November-2010 Status: Offline Point: 262 |
|
I den situation var den fysiske model nok den logiske løsning.. at man ikke har den på værelset efter sengetid |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19651 |
|
Min knægt på 11 har samme ide med telefon og tablet i sengen. Sjovt nok er han altid træt dagen efter, når ikke de kommer "på plads". "På plads" er ude i gangen, hvor der står en ladestation til telefon og tablets. Det er vældigt praktisk, udstyret er "væk", så man ikke bliver fristet og samtidig frisk opladet til dagen efter.... Klaus |
||
![]() |
||
Moerkbak ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 10-Februar-2010 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 348 |
|
nu vil jeg ikke gå ind i den lange debat om rigtigheden i at bruge en teknisk løsning til at begrænse børns brug af internettet.
Men i ubiquitis guest portal kan man oprette vouchers med tidsbegrænset udløb. Fx kan man oprette 7 vouchers med hver 2 timers varighed og udlevere en om dagen i løbet af ugen. Det kræver dog ubiquiti AP samt controller |
||
![]() |
||
Henrik K Kristensen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 295 |
|
Men det er vel kun en internet-begrænsning, ikke koordineret begrænsing af brug af brug af alle de digitale enheder?
|
||
Samsung UE55F8005 - Samsung BD-F7500 - Yamaha RX-V475 - Jamo S 626/62
|
||
![]() |
||
Moerkbak ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 10-Februar-2010 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 348 |
|
det begrænser adgang til nettet i det hele taget vil jeg mene. Men du kan da stadig bruge ipad/pc/tv osv offline - det er klart. |
||
![]() |
||
Henrik K Kristensen ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 295 |
|
Den slags som trådstarter gerne vil begrænse :-)
|
||
Samsung UE55F8005 - Samsung BD-F7500 - Yamaha RX-V475 - Jamo S 626/62
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |