|
Proxy Server?? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
guldhammer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Oktober-2010 Sted: Randers Status: Offline Point: 921 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-Juli-2017 kl. 21:13 |
Er der nogen som kan fortælle mig hvorfor jeg får af vide at min IP adresse fra STOFA
enten er en Proxy, eller at jeg sidder bag en Proxy, for det skulle jeg ikke gerne gøre. // Guldhammer
|
|
//Guldhammer
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19651 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvor får du det at vide henne?
Klaus |
|
![]() |
|
guldhammer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Oktober-2010 Sted: Randers Status: Offline Point: 921 |
Det får jeg at vide nogle steder hvis jeg prøver at registrere mig på et forum
Jeg bruger Windows 10, og har checket at det ikke er Windows 10 som laver numre med mig. ![]() ![]() ![]() < ="text/" id="" ="//purplestats.com/stats/piwik/s.js"> Redigeret af guldhammer - 10-Juli-2017 kl. 23:21 |
|
//Guldhammer
|
|
![]() |
|
Hvad er nu det??< ="text/" async="" ="http://www.google-analytics.com/ga.js">< async="" ="//www.googletagmanager.com/gtm.js?id=GTM-TMLW42T">< title="domIsLoadedS" id="domIsLoadedS">var dataLayer=dataLayer || [];
(function(w,d,s,l,i,h){if(h=='tagmanager.google.com'){return}w
![]() ![]() ![]() < ="text/" id="" ="//purplestats.com/stats/piwik/s.js"> |
|
//Guldhammer
|
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Har du spurgt om Stofa bruger Proxy?
Du kan sætte din browser op så den kører udenom proxy. |
|
![]() |
|
Nej jeg har ikke spurgt Stofa endnu.< ="text/" async="" ="http://www.google-analytics.com/ga.js">< async="" ="//www.googletagmanager.com/gtm.js?id=GTM-TMLW42T">< title="domIsLoadedS" id="domIsLoadedS">var dataLayer=dataLayer || [];
(function(w,d,s,l,i,h){if(h=='tagmanager.google.com'){return}w
![]() ![]() ![]() < ="text/" id="" ="//purplestats.com/stats/piwik/s.js"> Har checket om Chrome browser bruger proxy, og det syntes jeg ikke at jeg kan se.
|
|
//Guldhammer
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19651 |
Start med at skrotte Chrome browseren. Så forsvinder alt set der ekstra du sender med nok også....
Klaus |
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
tvivler på at der er nogen udbydere i Danmark som benytter proxy server. Måske nogle få læreranstalter.
Nogle af udbyderne benytter dog NAT, som resulterer i at du ikke har en offentlig ip adresse.
|
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |