|
Påvirkning dobbelt WIFI (Fibia) |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
kenneth85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Juni-2013 Sted: Løsning Status: Offline Point: 974 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kan du ikke logge ind på routeren og slå Wifi fra?
På mit modem jeg har fået fra mit teleselskab har jeg altid kunne logge ind og se opsætningen. Har også flere gange fået dem til at fjerne den blokering der gør at jeg ikke selv kan ændre i opsætningen så jeg selv kunne sætte den i Bridge mode og lave port forward eller hvad jeg nu har haft brug for. Har også selv sat mit eget modem i bridge mode og på denne bliver wifi automatisk disabled når man gør dette. |
|
Når noget har godt design og er brugervenligt, så bruger man det mere.
|
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Men for lige at svare på ét af spørgsmålene: Ja, et tændt WIFI-signal (selv et uden forbindelse i den anden ende) vil støje og ødelægge signalet for dit "rigtige" WIFI-netværk.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
Fladskærm ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 18-Juli-2011 Sted: Denmark (DNK) Status: Offline Point: 44 |
Hej alle,
Så er det bekræftet at signalet forstyrrer mit eget, tak for det. Jeg har været i kontakt med Fibia to gange nu. De bliver ved med at sige, at alt er slået fra, og at deres boks er i bridge-mode. Sidst bad de mig blot om at genstarte boksen, men samme problem er der stadig. Det virker meget underligt, at supporten ser én ting, og jeg selv ser noget andet, men de virker ikke super skarpe, når man snakker med dem. Ved ikke helt, om jeg skal fortsætte med at ringe og presse dem eller blot give op :( Henrik
|
|
![]() |
|
truntemus ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 83 |
Hej Fladskærm
Hvis du logger ind i din Asus router hvad har den så fået af WAN ipadresse ? Hvis den er 192.168.x.x så er din FIBIA boks helt sikkert ikke i Bridge mode, brug det som argument når du ringer ind. Mvh Henrik |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |