|
Forlænge netværkskabel |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3793 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-Juli-2016 kl. 18:38 |
Jeg står i den situation, at jeg gerne ville flytte hele mit netværks setup. Jeg havde trukket ledningen mere end en meter i +, hvis jeg en dag skulle have lyst til at flytte rundt - MEN jeg mangler fortsat 2 meter.
Jeg er med på at man kan få en samlemuffe lignende ting, men er det forbundet med tab af signal eller er der andet jeg skal være obs på i den forbindelse? Jeg nægter at trække nyt kabel, da det er trukket og gravet ned under terrasse og græsplæne. Jeg skal have kablet sat i min airport extreme, hvor jeg også har tilsluttet en switch og en Nas. (Swithen fødder anlæg, PS4, Apple TV og TV).
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7188 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der findes små samlere til Lan stik.
De koster ca 15.- Så helt nemt at forlænge Søg efter rj45 samleled |
|
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4118 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Harald skrald har disse LAN samlere.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |