|
Antenneudtags slutdåse 1,5 modul med RJ45 stik? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Ampro ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Juli-2008 Status: Offline Point: 75 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-September-2016 kl. 13:21 |
Hej
Er der nogen som er bekendt med en 1,5 modul slutdåse som har tv udtag og et RJ45 stik (eller plads til det), som kan købes i Danmark? Mvh Lars
|
|
![]() |
|
Grung ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-Maj-2006 Status: Offline Point: 284 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har købt det almindelige fuga udtag til 2 stk rj45.
Har monteret rj45 i det ene, samt en blændplade i det andet. I blændpladen har jeg boret et 8 mm hul (tror jeg nok), og der er så skruet et stik til F-Connecter i, som jeg bruger til TV. Det virker rigtigt fint, bruger det samme system i 5 rum. |
|
![]() |
|
Enerneslo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 227 |
Det findes vist kun som 2 modul vandret
http://www.lk.dk/produkt/5703302157131/ Redigeret af Enerneslo - 27-September-2016 kl. 16:37 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
Så har du vel huske at terminere det i de rum, hvor du ikke benytter det.
|
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |