|
Switch til tv og lign. |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg kan ikke mindes jeg har set en switch i nyere tid +15år der ikke selv kunne håndtere krydsede kabler. Omvendt er krydsede kabler heller ikke så typisk mere, netop fordi meget lidt udstyr kræver det, da det mest er ældre udstyr.
Men hvis du skal være 110% sikker, så brug altid straight kabler, (dvs ikke krydsede). Det kan næsten ikke gå galt. |
|
![]() |
|
affer ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 24-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 356 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
jeg har købt 5v switch, og en usb connector til 5v rund stik, så forsyner jeg switch fra henholdsvis router samt parabol modtager, så skal man ikke rode med så mange 230v psu.
dlink og netgear har 5v 5 ports switche
|
|
Don't argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |