|
Stofa og Netgear Nighthawk X6 spiller ikke helt |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Sylvest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 892 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-December-2016 kl. 16:26 |
Hej
Jeg har lige anskaffet en ny Netgear Nighthawk X6 R8000 og kan ikke få forbindelse til internettet. Jeg har Stofa internet med Stofas Technicolor TC7230 router hvor router funktionaliteten er slået fra og den er så via RJ45 cat6a kabel koblet til en TP-Link WDR4300 router som styrer DHCP etc. Både TC7230 og TP-Link kører wifi. Det fungerer egentlig fint nok men TP-Link har en knækket antenne og wifi står af og til af på den. Så jeg har anskaffet Netgear X6 R8000 i stedet for. Der er kabel mellem TC7230 og X6 (internet port) og mellem x6 og min computer og Nas. Der er fin forbindelse mellem X6 og computer og Nas, men ikke til internettet. Jeg har prøvet Netgear genie guiden uden resultat og også prøvet at skifte kabler. Nogle ideer? TAAAAK |
|
.
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hvor længe har du ventet? der kan gå op til en time før den får ip-adresse hvis det er dynamisk genereret og ikke fast IP.
|
|
![]() |
|
Sylvest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 892 |
Så længe har jeg nu ikke ventet. Men det gør jeg så nu :-) Tak
|
|
.
|
|
![]() |
|
Nu har den stået natten over og stadig ikke hul igennem.
|
|
.
|
|
![]() |
|
lks ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-December-2009 Status: Offline Point: 133 |
Ring til stofa, og få dem til at resette den låste MAC adresse.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |