|
Hjælp til anbefaling af NAS |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jjdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 649 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-December-2015 kl. 17:44 |
Hejsa.
Jeg er lidt grøn på NAS-området og håber på lidt input til løsning. Jeg har brug for en NAS til:
Jeg efterlyser en god stabil og gennemprøvet løsning til fornuftige penge. |
|
iPhone 13, OS 15.3
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hvis du vælger en anden gruppe en netværk som er til NETVÆRK så kan det være der er flere der deltager. ellers prøv at læse de utallige spm der har været i både PC, streaming media, distributions grupperne. (og jo det hedder ganske vist network attached storage, men det er stadig ikke netværk.)
|
|
![]() |
|
jjdk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 649 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tak for tippet. Jeg har flyttet spørgsmålet til PC Hardware og software:
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=143722&PID=1447735 Jeg har læst nogle tråde, men der kommer nyt isenkram hele tiden, og det kan jeg ikke helt holde redde på...... ![]() |
|
iPhone 13, OS 15.3
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |