|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
handstand ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 117 |
![]() Sendt: 08-Juli-2006 kl. 11:22 |
Hejsa, Jeg har en xbox 360 som nu har været pakket ud af sin æske i 2 dage - jeg er altså totalt newbie ift spillekonsoller. Jeg har ikke forbundet xbox 360 til internet, endnu. Grunden til at jeg ikke har købt en wireless adapter er at jeg ikke har en media center pc og dermed ikke kan streame data fra den og til xbox. Spørgsmål: Hvor meget multimedie kan jeg med en xbox 360 med netadgang uden media center (jeg har kun bærbar, derfor...). Kan jeg connecte til internetradio, podcast etc? Glæder mig til at høre fra jer |
|
Handstand
|
|
![]() |
|
Shumway ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 359 |
![]() |
Hej, Med Xbox 360 forbundet til Internet kan du spille online, hente demoer og opdateringer til spil og til selve boxen. Meget andet kan du ikke. mvh |
|
![]() |
|
fumse ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-Oktober-2005 Status: Offline Point: 262 |
![]() |
Meget kan ske med MS LIVE... jeg tror vi indenfor et år, kommer til at se internet på boxen... alene af den faktor at PS3, kommer straight out of the box med en internet browser... og har du internet, kommer du også til at kunne bruge internetradio/podcasts m.m. I hvilken form, og præcis hvornår, det ved jeg ikke, men lur mig om der ikke allerede sker noget i forbindelse med PS3 novemer release. Thomas |
|
![]() |
|
mllprivat ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 62 |
![]() |
Du kan sagtens høre net radio på din x360 (jeg gør det selv).. vh Mark |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |