|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
KimOlsen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 29-December-2009 Status: Offline Point: 27 |
![]() |
|
De blev købt på Silicondust egen hjemmeside.
Mvh
Kim
|
||
![]() |
||
pmoh ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 18-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 46 |
![]() |
|
Perfekt. tak
|
||
![]() |
||
bobbe ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-August-2005 Status: Offline Point: 81 |
![]() |
|
Ok det var ikke meget at vælge i mellem og det er sikkert at jeg ikke skal have et Terratec Cinergi i2400 igen
|
||
![]() |
||
jonaskp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 2272 |
![]() |
|
Hvorfor dog ikke det? Hvilke problemer har du haft med det?
|
||
![]() |
||
bobbe ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-August-2005 Status: Offline Point: 81 |
![]() |
|
Som så mange andre har jeg ingen signal og self´vfølig er man glad for sit kort når det virker men mit gør ikke http://www.google.com/search?hl=da&safe=off&rlz=1T4SKPB_enDK359DK359&q=Terratec+i2400+no+signal&btnG=S%C3%B8g&lr=&aq=f&oq= |
||
![]() |
||
sbp ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 13-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 19 |
![]() |
|
Hej.
Jeg har et Hauppauge HV2200 DVB-T kort, det har dual digital/analog, det virker fint i Mediaportal. MVH
Steen |
||
![]() |
||
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
|
Har netop købt et HVR Haupauge 1200 på DBA til 125 kr. inkl. porto. Så kik der
|
||
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |