recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kan man afspille bluray rips gennem Xbox extender?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketKan man afspille bluray rips gennem Xbox extender?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
TueT Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-November-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 111
Direkte link til dette indlæg Emne: Kan man afspille bluray rips gennem Xbox extender?
    Sendt: 31-Januar-2010 kl. 19:05

Er der nogle der haft held med at afspille bluray rips gennem Xbox360?

Alle forslag og kombinationer modtages med kyshånd. Jeg har arbejdet på det i dagevis nu, og jeg må endelig melder fortabt! Jeg benytter Mymovies 3 og har sat den til at transcode, hvilket virker fint med DVD (folder_TS).

Hvordan gør i?

1: Gemmer i bluray'erne i BDMV eller ISO?

1a: Jeg kan ikke afspille BDMV (.m2ts) i hverken MTM3 eller via Xbox 360 extenderen. Kan i?

1b: ISO er såvidt jeg ved ikke kompatibelt med xboxen, da den jo ikke kan mounte filen.

2: Hvilket program ripper i med. Jeg har prøvet med både MM3/AnyDVD og DVDfab 6. Begge programmer gemmer i filer som umiddelbart ikke kan transcodes til et format som xboxen understøtter (MPG2 så vidt jeg har læst mig frem til).

Men som sagt - alt hjælp modtages med kyshånd. Håber virkelig der er nogen skomkan hjælpe, da det er den sidste brik jeg mangler i mit hjemmebiograf setup.

TAK Smile
Til top
TueT Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-November-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 111
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2010 kl. 10:23
Faldt endelig over en informativ tråd.

Det kan ikke lade sig gøre, men mindre man vil slække på kvaliteten (og så er det jo lige meget)

Blot hvis nogle skulle have samme tanker.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu