|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Capiz ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11 |
![]() Sendt: 19-Oktober-2011 kl. 19:33 |
Hejsa alle
Håber der er en venlig sjæl der kan hjælpe mig. jeg har rodet rigtig meget og rigtig længe (ca.1½ uge) med dette problem. Jeg har en Popcorn Hour A200 og en Win7 64bit maskine. Jeg er kommet så langt, så min popcorn kan se mine delte "drev" D & E. MEN - jeg kan simpelthen ikke få den til at vise indholdet... hvad kan jeg have gjort galt ? Jeg har en NAS hvor det virker perfekt... rigtig underligt, at jeg kan se mapperne fra min pc, men ikke "åbne" dem.. Nogen der kan give en hånd ? Spørg endelig hvis i skal have mere information ! Mvh Rasmus |
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() |
Ved du at de farvede knapper virker som filtre i forhold til hvilke typer filer der vises fra mapperne?
|
|
![]() |
|
Capiz ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11 |
![]() |
Hej igen... nej det vidste jeg ikke... Men jeg kan jo slet ikke tilgå mappen...
Den siger jo mappen ikke er delt eller noget i den stil! |
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() |
Ahh - jeg læste det som at du fint kunne navigere i mapperne, men du kunne ikke se indholdet. Hvis du slet ikke kan komme ind på de delte shares, er det nok et rettighedsproblem. Hvilken bruger logger du ind med og hvilke rettigheder har den bruger fået tildelt?
|
|
![]() |
|
![]() |
I forhold til den NAS der bruges også, har jeg ikke tildelt nogen bruger eller password... Jeg har tildelt gæst og ingen kode.
Skal jeg logge på med min brugernavn og det password der bruges til at logge på computeren? Det er jo "bare" delte mapper... Suk... Glad for du gider hjælpe... Er godt nok kørt fast! |
|
![]() |
|
![]() |
Tror du vil få noget ud af denne her:
http://www.networkedmediatank.com/wiki/index.php/Networking_with_Windows7 Mvh Tommy |
|
![]() |
|
![]() |
Dette http://www.networkedmediatank.com/wiki/images/9/9a/WSM1.2_Setup.zip gjorde forskellen.
Super mange tak.. Kan de passe man ikke kan afspille "untouched" BD 1:1 udgaver via LAN ? Jeg kan kun afspille ~22-30GB filer via NAS/Computer frem for 30+GB filer direkte fra boksen. Kan det være popcornen der ikke kan håndtere hastigheden via LAN godt nok til at kunne afspille dem flydende... ? Mvh Rasmus |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |