|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Vengaboy ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7 |
![]() Sendt: 03-April-2010 kl. 18:28 |
Jeg aner ikke, hvor jeg skal begynde min søgen. Det er godt nok et bredt marked, synes jeg!
Min nye fjernbetjening skal dække: - Philips tv pfl7404h_12 - Onkyo forstærker TX-SR507 - Philips bluray-afspiller BDP-3000 - Popcorn Hour C-200 (har IR-modtager) Hvilken remote skal jeg vælge? Jeg forestiller mig at ofre måske 5-600 kr. Svar gerne med links! :-) |
|
![]() |
|
Crelle ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Februar-2010 Status: Offline Point: 234 |
![]() |
Logitech Harmony One
|
|
![]() |
|
Vengaboy ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7 |
![]() |
Har du ikke lige mindre end seks timer tidligere haft problemer med den?
|
|
![]() |
|
Crelle ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Februar-2010 Status: Offline Point: 234 |
![]() |
Jow men har så haft den i ca 1 år hvor det hele har været perfekt, så roder jeg lidt med den, også driller den.
Kender mange andre der os har den, og har selv være yderst tilfreds
DERFOR jeg godt kan anbefalde den
|
|
![]() |
|
NosAnden ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 60 |
![]() |
hey
jeg har lige købt en Logitech Harmony One og har haft den et par uger og den virker lige som den skal efter lidt justeringer godt nok hehe men synes det var nemt at justere den så den virkede som den skulle så vil helt klart anbefale den Hilsen Anders |
|
![]() |
|
klander ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 813 |
![]() |
Tjae jeg hopper med på vognen, "Logitech Harmony One" jeg har haft min siden den kom frem og gider man lige at bruge ½ time på at sætte sig ind i softwaren, ja så har du en fjernbetjening der fungere i mange år og den bliver aldrig forældet da du bare opdatere den.
før havde jeg 6 fjernfiduser på bordet de ligger nu i en skuffe et eller andet sted
![]() |
|
Med Venlig Hilsen
Kurt |
|
![]() |
|
danji ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 384 |
![]() |
Fordelen ved Logitech's remotes er for mig sendestyrken af IR signalet. Tidligere fjernbetjeninger jeg har haft (før 2004) har haft den ulempe at de ofte missede enten receiver eller TV, hvis ikke disse stod tæt på hinanden. En logitech har to transmittere og sender derfor et signal som alle apparater kan forstå!
Om det er One eller 555 er så en anden sag. Jeg har en One som er glimrende, men jeg bryder mig ikke om touch, i forhold til den 688 jeg havde tidligere, hvor der var knapper ud for displayet, dvs. man trykker ved siden af skærmen i stedet for på skærmen, men stadig med konfigurerbare knapper. |
|
Mvh dan.
|
|
![]() |
|
Morten Knudsen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 91 |
![]() |
Hej alle
jeg har en Logitech Harmony One.
Er der nogle der kan få den til at virke sammen med en Xbox 360 ?
Jeg har også TDC TV, det er en setop box men hvad er model nummert og hvor finder jeg det ?
Håder i kan hjelpe.
Mvh. Morten
|
|
Hilsen Morten Knudsen
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har bestilt en, som kommer med posten i morgen, hvor jeg ikke er hjemme. Men torsdag skal jeg lege med det. Jeg håber virkelig, den dækker mit behov som bl.a. Popcorn Hour og en lidt ældre hdd-optager...
![]() |
|
![]() |
|
jacobjp ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-Marts-2010 Status: Offline Point: 57 |
![]() |
Du må gerne gi en melding herinde, om hvorvidt det viser sig succesfuldt :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |