|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Ningbo ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 31 |
![]() Sendt: 01-Maj-2010 kl. 23:28 |
Lindy RGB til HDMI konverter sælges Har din DVDRecorder ikke HDMI ud kan denne lille konverter løse det problem. Konverterer Video, S-Video eller RGB til HDMI med automatisk valg af bedste kvalitet.
Sæt SCART kablet til den ene ende af konverteren og HDMI udgangen til fjernsynet og nyd kvaliteten. Købt i januar i år og derfor stadig garanti (ca 2 mdr) + reklamationsret (18 mdr) på den. Der er desuden 2 års garanti direkte fra Lindy. Jeg har ikke længere brug for den, da jeg har købt en receiver med S-Video indgang.
![]() Måler: 77 * 151 * 30 mm (W*D*H)
AV-Cables.dk beskrivelse:
http://www.kortlink.dk/av-cables/7qqc AV-Connections beskrivelse:
Produktbeskrivelse
Denne converter kan convertere fra Scart til HDMI. 1 x scart ind til 1 x HDMI ud. Pakken indeholder: Scart til HDMI converter Producentens produktbeskrivelse. This compact unit accepts audio and video signals via a SCART input and upscales to a HDMI digital 720p video signal. SCART stereo audio is incorporated into the HDMI signal and is also available via a 3.5mm jack socket. This simple to use device allows older SCART equipped devices to be viewed on the latest flat screen HDMI equipped HDTVs and monitors. A DVI-D display may also be connected when used with a suitable HDMI to DVI adapter cable. * Can be used with older DVD players, set top box, VCRs etc. Prisidé SOLGT Redigeret af Ningbo - 04-Maj-2010 kl. 17:13 |
|
/Ningbo
|
|
![]() |
|
jan.h ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Maj-2006 Sted: Aabenraa Status: Offline Point: 113 |
![]() |
Hvor i landet bor du, jeg er en mulig køber til den. Mvh Jan
|
|
jan.h
|
|
![]() |
|
Ningbo ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 31 |
![]() |
Jeg bor København N, yderligere oplysninger kan sendes i PB. Du er velkommen til at komme og se den.
Hvis den skal sendes kan det gøres i original kasse med GLS pakke service for 49 kr og det vil jeg godt betale, hvis prisen er 500,-
Mvh MichaelS
|
|
/Ningbo
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |