Jeg prøvede først en Cinergy DVB-C USB stick, men den virkede ikke med DVB-C sammen med Win7 MCE (kun analogt). DVB-C og Win7 MCE er noget skod. Desuden virkede USB Stick'en ikke efter hibernate.
En kollega havde købt en HDHomeRun og syntes godt om den. Jeg er også meget glad for min, men jeg syntes nu, at de trækker sagen lidt i langdrag mht. re-mapping af kanaler. Jeg havde forventet en løsning på dette sidst i December.
Jeg har stadig en gammel Pioneer harddisk recorder, så den bruges til TV2 i øjeblikket. DR-HD er der ikke så meget ved. Det kunne nu alligevel være sjovt, at se om Atom processoren kan følge med til at optage og evt. tidsforskudt afspilning af HD. Største fordel med HDHomeRun i vores PC miljø er at der er 2 tunere og de kan deles mellem MediaCenter og børnenes PC'ere. Når problemet med TV2 og DR-HD er løst skal jeg have mig en ekstra. 2 tunere er ofte ikke nok.
Prisen lyder rigtig, men så får du også 2 tunere. Så syntes jeg at prisen er OK sammenlignet med at skulle anskaffe 2 stk. USB sticks.
Redigeret af jandk - 24-Februar-2010 kl. 18:33