|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jackpotdk ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-November-2009 Status: Offline Point: 4 |
![]() Sendt: 28-November-2009 kl. 11:08 |
Hej,
Jeg kan finde et læs (132 tror jeg) kanaler på Stofa med DVBLink TVSource, men har problemer med at en større mængde (tilsyneladende næsten alle "pakke 3" kanaler) er kodet.
Jeg mistænker at jeg muligvis ikke søger ordentligt, men er i tvivl om.. hvor jeg skal søge?! Jeg kan sagtens selv redigere min transponder fil, men jeg ved ikke hvilke mhz/QAM etc jeg skal lede i..?
Kan nogen hjælpe - Enten med en transponder fil, eller med information om hvor ANTV's kanaler ligger?
/Thomas |
|
![]() |
|
lindhardt ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-August-2009 Status: Offline Point: 2 |
![]() |
Tilføj denne linie til transponder filen:
346000,5,6900,,QAM64 gå til network scan og vælg overstående, nu får du transponder listen med qam og det hele direkte fra stofa.... Virkede for mig da de flyttede rundt på kanaler og ændrede på forskellige QAM. Det er faktisk den eneste linie du behøver i transponder filen... ![]() |
|
![]() |
|
mikaelhm ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Januar-2007 Status: Offline Point: 54 |
![]() |
Ja, det er noget i stil med det lindhart skriver.
Jeg har lavet en lille guide til HDHR sammen med TVSource, det er det samme hvis du bruger en anden Tuner: link Jeg ved ikke helt hvad det 5 laver som 2. parameter, mener der skal stå V, men jeg har indholdet af min fil i tråden. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |