|
Micro USB til lightning kabel, hvor? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10514 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 9 timer 44 minutter siden kl. 10:43 |
Jeg skal bruge et micro USB til lightning kabel (ikke adapter) til at holde min iphone opladet mens jeg cykler på min elcykel. Jeg har kun kunnet finde nogle få stykker, primært i udlandet, men de koster 2-300 kr. og opefter, hvilket jeg synes er rigeligt. De må kunne findes billigere, men hvor? Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
MDusen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-August-2011 Sted: Lyngby, DK Status: Offline Point: 109 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Fandt dette ved et hurtigt Google søg:
Måske kan du lede i dronebutikker da det ser ud til at denne konfiguration bruges til at forbinde telefon med controller Havde nok selv valgt en lille Micro usb til usb C adapter, da en adapter fylder mindre end et “special” kabel der ikke kan bruges til meget andet en på cyklen.
Redigeret af MDusen - 8 timer 36 minutter siden kl. 11:51 |
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5340 |
Min Google søgning fandt samme som MDusen.
Og så er det jeg bliver nysgerrig, det lyder ikke som standard power bank eller lignende. Hvad er det for en dims du skal hente strøm fra til opladning af iPhone? ![]() |
|
Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
orm08 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Januar-2010 Status: Offline Point: 237 |
Er det et sådan du leder efter ?
|
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3849 |
Redigeret af kim.t - 8 timer 15 minutter siden kl. 12:12 |
|
![]() |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10514 |
Strømmen kommer fra cyklens batteri via Intuvia displayets micro USB tilslutning. Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
Det er lige nøjagtig det. Og prisen er mere spiselig. Tusind tak. Flemming |
|
Samsung UE55F7005
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |