recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - MediaPortal og Dansk Bredbånd. Er det muligt?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMediaPortal og Dansk Bredbånd. Er det muligt?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
KingGuru Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 28-December-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 10
Direkte link til dette indlæg Emne: MediaPortal og Dansk Bredbånd. Er det muligt?
    Sendt: 19-Januar-2010 kl. 14:06
Jeg har dansk bredbånds krypterede tv lige pt, og overvejer hvorvidt det skal fortsætte. Jeg synes det er super trælst at ikke kunne få signalet ind over mediecenteret.

Nogle der ved om det er muligt at komme omkring det krypterede signal?
Til top
redmm Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 01-Oktober-2008
Sted: Denmark
Point: 157
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2010 kl. 22:19
Jeg har på et tidspunkt læst om nogle der kan få IP TV ind i MediaPortal, men kan ikke huske hvor, vist her på Recorder.dk
Jeg kan huske noger med at "stjæle" IP adressen fra den boks man får fra udbyder.
Prøv at google noget med MP og IPTV.
Jakob :-)
Til top
confused Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-August-2006
Point: 2686
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2010 kl. 22:53
Oprindeligt skrevet af redmm redmm skrev:

Jeg har på et tidspunkt læst om nogle der kan få IP TV ind i MediaPortal, men kan ikke huske hvor, vist her på Recorder.dk
Jeg kan huske noger med at "stjæle" IP adressen fra den boks man får fra udbyder.
Prøv at google noget med MP og IPTV.

Det kan sagtens lade sig gøre med IPTV i Mediaportal - de seneste versioner har det indbygget.

Det hjælper dog bare ikke hvis signalet er krypteret. Her findes så vidt vides ingen løsning.
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu