|
kan boxer ca-modul være defekt. |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
dvdchr ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 43 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Et cam-modul kan godt være defekt. Har lige været inden og afleverer et i Elgiganten idag, som jeg købte i fredags. Fredag virkede det fint, lørdag morgen var der intet liv i den.
|
||
TV: Samsung 55" D7005
Surround: Harman Kardon AVR255 Afspiller: Samsung D8900 Højtaler: 7 stk Paradigm, Sub: JAMO E3SUB NAS: Lacia 2 TB Medieafspiller: Acer REVO 70 PC |
||
![]() |
||
Solkongen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Juni-2007 Sted: Lyngby, Danmark Status: Offline Point: 200 |
|
![]() |
||
LG LM760T
LG HR925N Sony STR-DA2400ES Dali Blue 6006, R1000 & C1000 Open Hour Chameleon Synology DS415+ iPad Air 2 128Gb Wifi + 4G Apple TV2 med Kodi Nintendo Wii |
||
![]() |
||
Pioneer540 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 270 |
|
Min konklusion var nu at det var CA-modulet der havde en defekt som i mit tilfælde ikke forekom på alle tv - jeg fik det ombyttet til et andet af samme fabrikat og nu er der ingen problemer
![]() |
||
![]() |
||
Recorder-hero ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-August-2011 Sted: Søborg Status: Offline Point: 12 |
|
Har fået Boxer + CA-modul for 1½ uge siden til min BD-D8900S Samsung HDD. Sidste søndag var modulet dødt og fik det ombyttet uden problemer. Denne søndag er det så stået af igen! Er kommet til den konklusion, at det er HDD'en, der ikke spiller sammen med CA-modulet. Den er ganske vist ikke Boxer-godkendt, men har virket fint de første 3 dage efter hver gang der er kommet nyt CA-modul. Har andre oplevet, at deres hardware har dræbt CA-modulet? Eller har jeg bare været så uheldig at få to dårlige CA-moduler?
|
||
![]() |
||
Solkongen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Juni-2007 Sted: Lyngby, Danmark Status: Offline Point: 200 |
|
En lille update. Jeg fik et nyt boxer CI modul for et ½ års tid siden, men samme fabrikant som det jeg havde i forvejen, SMIT - og fejlen på udfaldet var der stadig
![]() ![]() |
||
LG LM760T
LG HR925N Sony STR-DA2400ES Dali Blue 6006, R1000 & C1000 Open Hour Chameleon Synology DS415+ iPad Air 2 128Gb Wifi + 4G Apple TV2 med Kodi Nintendo Wii |
||
![]() |
||
sickchild ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Maj-2008 Sted: næstved,Denmark Status: Offline Point: 801 |
|
Det lyder godt nok mystisk. Jeg har faktisk ikke fået gjort noget ved mit problem endnu. Men det var en befrielse da de sendte alle kanaler ukodet. For så kørte det bare.
|
||
![]() |
||
em1 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 08-Januar-2012 Status: Offline Point: 2 |
|
Jeg har et CI+ modul til Boxer fra Neotion og et Pannasonic 42ST32. Når jeg skifter mellem DVB-T og DVB-S tunerne, kommer der en statusbesked om, at autentifikation mellem modul og vært er gennemført med succes. En lignende meddelelse kommer, når jeg sapper forbi en kanal, jeg ikke har rettigheder til.
Det synes jeg er meget belastende. Jeg har prøvet med et gammelt CAM modul (SMIT?) fra dengang jeg havde kabeltv, og der kommer ingen statusmeddelelse hele tiden.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |