|
K: Sourround 5.1 sæt |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kharder ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 191 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-September-2022 kl. 21:26 |
Jeg har snart fået samlet alle delene til min bio i kælderen, men jeg mangler et sæt højtalere. Jeg er ude efter et 5.1 system med sattelithøjtalere, gerne i hvid og helst fra ikke ryger hjem. Hvis det rigtige tilbud kommer, så er budgettet omkring 10.000 kr. Bor i kbh. Kom glad... Kenneth
Redigeret af kharder - 28-September-2022 kl. 21:27 |
|
![]() |
|
wamsler ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Marts-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 163 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
har 5.0 sæt JBL SVA2100 front, SVA center og SVA1500 bag.
Til 10.000
|
|
![]() |
|
spanky ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-August-2010 Sted: Store Heddinge Status: Offline Point: 381 |
Jeg har også et 5.0 sæt jbl sva1500 + 1500 center, det er hverken satellit højttalere eller hvide, de er dog fra ikke ryger hjem 😋
|
|
![]() |
|
kharder ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 191 |
Tak for jeres forslag, men jeg har allerede fået et andet tilbud jeg har takket ja til.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |