|
Fejl ved start forfra... |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
MichaelA ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-August-2006 Status: Offline Point: 901 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-Oktober-2012 kl. 12:07 |
Har her i weekenden brugt start forfra nogle gange på Zaptor, med det resultat en masse støj på lyden og en del pixelering.
Gav nogen sindsyge høje forvrængninger - skete for både James Bond & Matador.
Der har ikke været noget galt på almindelige udsendelser. Er det mon et lokalt issue eller generel Stofa ting? |
|
Beovision Avant 55"
Beolab 5, Beolab 8000, Apple TV4K, iMac, Macbook Pro, iPad m.v |
|
![]() |
|
LarsGeisler ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 398 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har ikke kunnet starte forfra igår og idag, her i Aalborg, det giver sort skærm, og genstart er nødvendig.
Hilsen Lars |
|
![]() |
|
zulfo ![]() Moderator gruppe ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
De problemer du oplevede skyldes en fejl hos Stofa - og de har ingen sammenhæng med det Michael har oplevet. De du oplevede blev løst i går eftermiddags.
|
|
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
|
![]() |
|
zulfo ![]() Moderator gruppe ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
Umiddelbart har jeg ikke meldinger på generelle fejl af den art i dit område - det lyder nærmere som om at den QAM hvor VOD ligger er "ødelagt", det passer også fint med at almindelige udsendelser virkede... Oplever du det stadig Michael?
|
|
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
|
![]() |
|
jb17j ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 10-Juli-2006 Sted: Aalborg dk Status: Offline Point: 453 |
Zulfo:hvorfor kan man ikke finden noget om den fejl. min mor døjer meget med media fejl og sort skærm og genstart hvor Zaptor starter op og bliver til en ren c turner. det er måske en anden fejl.
Jan B |
|
Mvh Jan B
|
|
![]() |
|
Gun ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Marts-2010 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 133 |
Jeg har i løbet af ugen oplevet at filmleje har været stort set umuligt. Ved leje går skærmen i sort og alle kanaler bliver sorte, hvorfor boksen må genstartes. Genstart hjalp ikke - kun sindssyg stædighed fra min side (en sørens masse genstarter, gendannelse af boks, mit andet kort) gjorde at jeg kunne se filmen.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |