|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Maria ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 620 |
![]() Sendt: 28-Februar-2006 kl. 16:12 |
Hej, der skulle vel ikke sidde en eller to ejere af en Canon i865 eller en af de nyere pixma modeller (gerne IP4200) som vil ofre en dvd skive eller et ark fotopapir på at hjælpe mig?? Jeg skal bruge et print af farven Efter udprint skal du/I se om farven stemmer mest overens med eller Hvorfor? Jo, det er da jeg evt. har problemer med min egen printer. Se evt. denne tråd. EDIT: EFTERLYSER IKKE MERE. SE BORT FRA OVENSTÅENDE.
Redigeret af Maria |
|
Mvh Maria
|
|
![]() |
|
tychsen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 476 |
![]() |
Hej Maria!
Dit forsøg giver ikke så meget mening, da det ikke er rimeligt at sammenligne en printet farve med en farve på en monitor. Jo mindre, både printer og monitor er kalibreret, naturligvis. Kalibreringsudstyr til sådanne koster mange 1000 kr., og de fleste af os sidder vel og ser på en fladskærm - og der er farverne slet ikke til at regne med. Nej, når folk nu alligevel printer den farve ud, så skal de sende farveprøven til dig. Men hvorfor dog blande os ind i tingene, når du kan klare sagerne selv !? Vælg det billede du vil se printet på en anden printer, og upload det til Canon's print-service ( http://www.yourprint.canon-europe.com/details.html?pid=PIXMA %20iP8500). Efter et par dage, dumper printet ind i postkassen, printet på PR-101. (og ellers så ring til Kaj fra TPI, han klarer også ærterne for dig.. har læst din anden tråd! Det er nogle farlige råd du får). Redigeret af tychsen |
|
![]() |
|
Maria ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 620 |
![]() |
Hej,
Tak igen.
|
|
Mvh Maria
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |