|
For tidlige undertekster på optagelser (DVB-T) |
Besvar ![]() |
Side <1 456 |
Forfatter | |
pilehave ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1269 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
DR2 har stadig problemer, DR K er ok, har ikke tjekket DR HD.
Noget møg er det i hvert tilfælde stadig :( |
|
![]() |
|
Asboe ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-September-2008 Status: Offline Point: 7 |
Den var rigtig slem på DR2 ( Filmperler: Departures )i aftes, men samtidig var timingen god på DR1 ( Livets planet ). Spøjst at de ikke kan gøre det ens og på 'den rigtige' måde
Redigeret af Asboe - 21-Februar-2012 kl. 07:50 |
|
![]() |
|
Asboe ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-September-2008 Status: Offline Point: 7 |
Redigeret af Asboe - 21-Februar-2012 kl. 07:51 |
|
![]() |
|
urup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2009 Sted: Odense, Danmark Status: Offline Point: 670 |
Tilgengæld var problemet der stadig på DR1 fra kl. 22 under krimiserien Foyle.
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
Dorthe ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 06-Februar-2012 Sted: DK Status: Offline Point: 7 |
Jeg har problemer når jeg optager på TV2, teksten er foran, ca 10 sekunder når jeg optager på Humax, er der noget jeg kan gøre....
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
|
![]() |
|
kanvas ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-November-2005 Sted: Måløv Status: Offline Point: 302 |
Klippet fra Digi TV: ( Ser også ud til at det er i orden) PVR undertekster til tiden12. marts 2012 De problemer, der i en periode har præget timingen af PVR undertekster, skulle efter alle solemærker at dømme være blevet afhjulpet. |
|
Yamaha CX-A5100/MX-A5000, Accuphase P-500L, JBL S4700, JBL LS Center, JBL Control X, Velodyne SPL 1200 ultra, Oppo UDP-203 + Denon 3910 SDI, DVDO VP50, JVCDLA-X7900, Lissau 96" Tab-Tension.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 456 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |