recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Det digitale sendenet
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Boxer TV - særdeles dårlig service opdateret 29.02
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Boxer TV - særdeles dårlig service opdateret 29.02

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Dotman Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 194
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dotman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2012 kl. 20:55
 


Redigeret af Dotman - 24-Februar-2012 kl. 21:13
Til top
Dotman Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 194
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dotman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2012 kl. 21:01
Oprindeligt skrevet af skyking skyking skrev:

Når Boxer melder ud om slippe billigere ved anvende Betalingsservice, kan samme Boxer så ikke have en formodning om nogen bliver utilfredse, når nogen modtager fakturaer hvor de 35 kr står anført at betale ?
 
Klart man blir det og man skal da også gøre opmærksom på fejlen.


Redigeret af Dotman - 25-Februar-2012 kl. 00:45
Til top
chico Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 18-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 284
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér chico Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2012 kl. 11:36
Oprindeligt skrevet af Dotman Dotman skrev:

Oprindeligt skrevet af skyking skyking skrev:

Når Boxer melder ud om slippe billigere ved anvende Betalingsservice, kan samme Boxer så ikke have en formodning om nogen bliver utilfredse, når nogen modtager fakturaer hvor de 35 kr står anført at betale ?
 
Klart man blir det og man skal da også gøre opmærksom på fejlen.
Panasonic 37PX80 | Panasonic DMR EX87 | Onkyo 606 | Pioneer PD 204 | Harman Kardon HKTS 11 | Sagem ITD84 HD MPEG4 boks m/TV2 abb.
Til top
chico Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 18-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 284
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér chico Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2012 kl. 11:44

Ja Dotman!!!

Det er jo lige præcis det der er sagens kerne - jeg gjorde opmærksom på fejlen straks jeg modtog den forkerte opkrævning - jeg fik et autosvar hvor Boxer skrev at de har travlt og de vil besvare min henvendelse hurtigst muligt - det er nu en måned siden - i stedet for et svar har jeg fået en rykker - antallet af kunder som Boxer har fået er da kunden fuldstændigt uvedkommende, hvis de ikke har tid til at have mig som kunde kan de jo meddele det - de har ikke tid til at svare på min henvendelse - men tid til at sende en rykker det har de.
 
De kunne blot have svaret på min henvendelse at der var sket en fejl som de beklager og jeg kunne overføre det aftalte beløb længere er den sag ikke og så den arrogante afvisning af alt når det endelig lykkes at komme igennem på telefonen til en medarbejder der ikke har adgang til oplysningerne og ikke vil stille videre eller oplyse et andet telefonnummer.
 
Boxer kan da tilmelde til betalingsservice nu og opkræve om 3 mdr. eller et år hvis det er det der skal til for at det fungerer.
 
 


Redigeret af chico - 25-Februar-2012 kl. 12:17
Panasonic 37PX80 | Panasonic DMR EX87 | Onkyo 606 | Pioneer PD 204 | Harman Kardon HKTS 11 | Sagem ITD84 HD MPEG4 boks m/TV2 abb.
Til top
chico Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 18-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 284
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér chico Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Februar-2012 kl. 17:28
For god ordens skyld skal jeg oplyse, at jeg i dag blev ringet op af et fornuftigt menneske fra Boxer der lovede at bringe sagen på plads og slette div. gebyrer.
Panasonic 37PX80 | Panasonic DMR EX87 | Onkyo 606 | Pioneer PD 204 | Harman Kardon HKTS 11 | Sagem ITD84 HD MPEG4 boks m/TV2 abb.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Februar-2012 kl. 19:33
Godt for dig! Tror da de har læst med herindeTongue
Til top
chico Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 18-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 284
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér chico Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2012 kl. 13:41
Ja Kampus!
 
Nu må vi se - jeg har nemlig også fået en mail (jeg både mailede og sendte pr. alm. brevpost) - fra en anden medarbejder der svarer d. 28.02.2012 - jeg skrev jo første gang om min forkerte faktura d. 23.01.2012 - det er jo flot at få svar efter 5 uger (specielt når det drejer sig om noget med tidsfrister) - denne medarbejder har dog hverken læst hvad jeg har skrevet eller set på de faktiske forhold - hun svarer blot iht. "manualen" som hun er blevet instrueret efter.
 
Jeg kan jo se i en anden tråd at det ser ud til at DR´s Kontant arbejder på et program - det gør de formentlig ikke hvis det kun er os 5 "dumme" forbrugere der ikke kan finde ud af at betale vores regninger.
Panasonic 37PX80 | Panasonic DMR EX87 | Onkyo 606 | Pioneer PD 204 | Harman Kardon HKTS 11 | Sagem ITD84 HD MPEG4 boks m/TV2 abb.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu