|
Solgt: Apple Airpods Max Sølv |
Besvar ![]() |
Forfatter | |||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24802 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-August-2022 kl. 21:09 |
||
Solgt.
Jeg har et sæt Apple Airpods Max i sølv, som jeg ikke bruger, og har nok kun brugt dem samlet en times tid. De er som nye. Købt den 2/2-2021. Hvad ville i tro, at jeg kan få for sådan et sæt. Der er en ekstra sort beskyttelses case med, som er købt ved siden af. Billeder kan eventuelt sendes til et mobilnummer. Købt hos Yousee, så med kvittering.
Redigeret af Flemming Larsen - 14-September-2022 kl. 17:46 |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24802 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Der er selvfølgelig alt original tilbehør med.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
Splinten ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-April-2004 Sted: Lolland Status: Offline Point: 909 |
||
Hej Flemming
![]() De kan købes i dag for omkring 3.600 kr. jf. PriceRunner, så har du selv en ide om din pris?
|
|||
![]() |
|||
||
Hey. Nej har ingen ide, bare ikke under 2000,-
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
Giffel ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-November-2007 Sted: Haderslev, DK Status: Offline Point: 1221 |
||
Hvis du kommer ned omkring 1500,- kunne jeg godt være interesseret.
|
|||
LG OLED C1 77" Denon AVR-X2800H Synology DS916+ ATV 4K 3. gen |
|||
![]() |
|||
||
Jeg har lige fået et bud på 1750,- på en PB. Så det er for lidt.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
spoxy ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-August-2006 Sted: Brøndby,Denmark Status: Offline Point: 1218 |
||
Undskyld mit franske, men 1500 er virkelig et skambud 🤮
De er superlækre og velspillende.
|
|||
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
|
|||
![]() |
|||
||
Ja, det er ikke det store beløb. Og ja, de lyder rigtig godt. Mine ører passer desværre ikke så godt.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
Giffel ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-November-2007 Sted: Haderslev, DK Status: Offline Point: 1221 |
||
Det bekymrer mig egentligt ikke hvad du mener, det er det jeg er villig til give og det de er værd for mig, ønsker sælger ikke at sælge til den pris er det selvfølgelig helt fint med mig.
|
|||
LG OLED C1 77" Denon AVR-X2800H Synology DS916+ ATV 4K 3. gen |
|||
![]() |
|||
||
![]() |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
||
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
||
![]() |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |